Uw aanvraag

Om uw aanvraag te kunnen beoordelen stellen wij een aantal vragen. Leest u deze vragen eerst aandachtig door, verzamel indien nodig alvast wat gegevens en vul vervolgens het formulier in. Wij verzoeken u om alle vragen in te vullen en de vragenlijst in één keer af te handelen.

Voordat u begint met uw aanvraag

In de laatste stap  van het formulier verzoeken wij u om een aantal bestanden in pdf format te uploaden. De pdf bestanden mogen maximaal 10 mb groot zijn. Begin pas met invullen van het aanvraagformulier als u deze bestanden beschikbaar heeft. U dient pdf’s te uploaden van het laatste jaarverslag, een financieel jaarverslag, een project plan en een begroting van het project.

Beoordelingscriteria

• De aanvrager dient ANBI-geregistreerd te zijn
  • De aanvraag dient betrekking te hebben op een project in Afrika
  • Stichting D.A.S. ondersteunt kleinschalige, duurzame projecten
  • De betrokkenheid van de lokale bevolking is van belang
  • Aanvragen die bestemd zijn voor de ontwikkeling van vooral vrouwen en jongeren op het gebied van onderwijs, gezondheidszorg, levensomstandigheden en zelfstandigheid hebben onze voorkeur

Aanvraag procedure

• De aanvraag dient digitaal / via de website ingediend te worden
  • PDF bijlagen dienen geüpload te worden in het formulier en mogen samen niet groter zijn dan 10 MB
  • De doorlooptijd van de aanvraag bedraagt maximaal 6 maanden
  • Indien de aanvraag gehonoreerd wordt, gaat de aanvrager akkoord met vermelding van haar gegevens in ons jaarverslag
  • Wij vragen u dan ook jaarlijks een korte tekst met beeldmateriaal aan te leveren over de voorgang van het project. Deze informatie is bestemd voor publicatie op de website

Aanvraagformulier

• Gegevens
  • Project
  • Voorwaarden

120

320

Nieuw project of voortzetting bestaand project:

640
Zijn er meerdere financiële bronnen? 320

Gaat het om een periodieke of eenmalige donatie?

Voorwaarden om in aanmerking te komen voor een financiële bijdrage
640

Tenslotte verzoeken wij u om een aantal overzichten in pdf format te uploaden. Het betreft: het laatste jaarverslag, een financiëel jaarverslag, een projectplan en een begroting van het project.

U kunt ons bereiken via e-mail of ons correspondentieadres

Biesbosch 87, 1115 HH Duivendrecht

info@stichting-das.nl